Interiør og design - uten blondekanter!

søndag 29. juli 2012

DOLK

Det tar sin tid å få ting opp på veggene i "nytt" hus, men i helgen fikk jeg omsider rammet inn og hengt opp Grenade Lovers av DOLK.
Jeg synes steinveggen i gangen ble det perfekte bakteppet for gatekunstnerens trykk!

Flere tøffe prints finner du - HER - og  - HER -
 
Når man rammer inn er det et triks å rigge seg til slik at man kan titte under for å kontrollere at bildet ligger rett :)
Mushroom girl er ett av mine favoritter. Det er utsolgt, så spørs bare om jeg får tak i det...
Praying girl
Girl with Teddybear og The last Mona Lisa
Toy, Prisoner og Zooecide


4 kommentarer:

  1. Oh! Jeg digger Dolk! Har Zooicide hengene på kjøkkenet, og skal henge opp Banana Therapy så snart jeg får rammet den inn!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kult! Liker apekatter og bananer du da :) Jeg har spesielt sansen for leken med tekst og bilde - herlig humor!

      Slett
  2. Stilig! Du må jo bare ha Mushroom girl, selveste soppjenten:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sant!! :) Det er utsolgt desverre, så må evt. kjøpes på det private markedet. Finnes med ulike farger på soppen og, men jeg synes nå rød er finest jeg da!

      Slett