Interiør og design - uten blondekanter!

mandag 3. september 2012

Prosjekt; gardiner

Det er blitt september og det er ikke til å unngå; høsten er rett rundt hjørnet!
Hva passer vel bedre da enn å kle på huset litt?
- Jeg er i gang med gardiner!

Det er så mye å velge i, både av stoff, farger og mønster, at man kan bli svimmel! Men det er samtidig fantastisk å bla seg gjennom tykke bøker med prøver, henge opp, tenke, kjenne, føle.

Jeg har fått en profesjonell til å gjøre første sortering for meg - helt genialt!
Basert på mine innspill og ønsker, har jeg fått akkurat det jeg trenger for å kunne sammenligne og ta en avgjørelse. Jeg er 100% sikker på at stuegardinene mine er i dette utvalget... 

Min supre interiørkonsulent kan nås på nsjint@online.no



4 kommentarer:

  1. Wow, her var det jo litt å velge i!! Blir nok veldig veldig bra:):):)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se resultatet :-)

    SvarSlett
  3. Wow! Interiørkonsulent som plukker ut gardiner!! Fancy! Det er noe for meg som kjøper ferdigsydde på åhlens ; / haha!
    Gleder meg til å se ferdig resultat!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, la oss bare si det slik at jeg har en meget god kontakt ;)

      Slett